مجله زندگی و سرگرمی

نکات مهمی که در زندگی بهتر است بدانید

مجله زندگی و سرگرمی

نکات مهمی که در زندگی بهتر است بدانید

  • ۰
  • ۰

 

مشاورهحقوقی

زمانی که دعاوی حقوقی یا اختلافاتی میان افراد رخ می‌دهد، طرفین دعوا برای حل این دعوا و اختلاف نیازمند کسی هستند که به آن‌ها راهنمایی حقوقی بکند، به این راهنمایی حقوقی‌، مشاوره حقوقی می‌گویند. بنابراین استفاده از یک مشاور حقوقی خوب، امری ضروری برای حل اختلاف و حل مسائل حقوقی شماست.

از چه کسانی می‌توان مشاوره حقوقی گرفت؟

از کسانی که به مسائل حقوقی و قوانین تسلط کافی داشته باشند و بتوانند به طرفین دعوا مشاوره درستی در جهت حل دعوا و اختلاف بدهند، تا با به بهترین شکل ممکن آن مسئله حل شود.

شما می‌توانید برای حل دعاوی خود به مشاوره حقوقی شهرداد اعتماد کنید. برای رسیدن به بهترین نتیجه، مشاوران حقوقی شهرداد میتوانند بهترین انتخاب شما باشند.

مشاور حقوقی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

زمانی می‌توان از یک مشاور حقوقی خوب صحبت کرد که تجربه و علم کافی به مسائل حقوقی را داشته باشد و توانایی حل اختلاف یا هر مسئله‌ی حقوقی که بابت آن، افراد به وی مراجعه کرده‌اند را نیز داشته باشد.

برای چه کارهایی می‌توان از مشاوره حقوقی استفاده کرد؟

طلاق، امور قراردادها، امور ملکی و خانواده

طلاق

از آنجایی که مسئله طلاق، یک مسئله مهمی است و مباحث جانبی بسیاری دارد، گرفتن مشاوره حقوقی از اهمیت بالایی برخوردار می‌شود. از مباحث مهم طلاق می‌توان به مهریه، نفقه و حضانت فرزند یا فرزندان اشاره کرد.

مشاور حقوقی در رسیدن طرفین به حق و حقوقشان، می‌تواند کمک کننده باشد. وهرگز اجازه نمی‌دهد حق و حقوق طرفین دعوا پایمال شود.

امور قراردادها

مشاوره حقوقی امور قراردادها

مشاور حقوقی در انعقاد قراداها اعم از عمومی، خصوصی و بین المللی می‌تواند کمک کند و همینطور در فسخ یا ابطال قرارداد می‌توان از مشاوره حقوقی امور قراردادها استفاده کرد.

نوشتن عنوان مناسب برای متن قرارداد، مشخصات طرفین، شرایط ضمن عقد قرارداد و مبلغ قرارداد، بسیار مهم است و یک مشاور حقوقی میتواند به درستی از پس آن بر بیاید.

در تنظیم متن قررارداد، استفاده از ادبیات درست حقوقی مهم است. که یک مشاور حقوقی به خوبی به آن آگاهی دارد.

 امور ملکی

مشاوره حقوقی ملکی در خرید و فروش و یا مشارکت در یک ملک به افرادی که می‌خواهند این کارها را انجام دهند کمک خواهد کرد.

چرا که در خرید و فروش یا مشارکت در یک ملک ممکن است مشکلات حقوقی مانند تشخیص منقول یا غیر منقول بودن بودن مال، شناسایی مالک و یا هر مشکل حقوقی دیگری ایجاد شود. و برای تنظیم دادخواست و تسریع روند حل اختلاف ممکن است نیاز به مدارکی و اسناد قانونی باشد که اینجا یک مشاور حقوقی در تسریع روند پرونده وحل مشکل کمک خوبی خواهد کرد.

(طبق ماده 19 قانون مدنی منظور از اموال منقول: اشیایی که نقل آن از محلی به محل دیگر ممکن باشد بدون این که به خود یا محل آن خرابی وارد آید، است.

اموال غیر منقول در ماده 12 قانون مدنی اینگونه تعریف شده است:

  مال غیر منقول آن است که از محلی به محل دیگر نتوان نقل نمود، اعم از این که استقرار آن ذاتی باشد یا به واسطه عمل انسان، به نحوی که ‌نقل آن مستلزم خرابی یا نقص خود مال یا محل آن شود).

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی خانواده

همانطور که یکی از مسائل مهم خانوادگی طلاق بوده و برای احقاق حق طرفین باید یک مشاور حقوقی خوب گرفت، بنابراین برای باقی مسائل خانوادگی نیز استفاده از مشاوره حقوقی جهت حل اختلاف، مانند تنظیم صحیح شروط ازدواج و حل هرگونه مسئله خانوادگی که در میان اعضای خانواده رخ میدهد، نیاز به مشاور حقوقی خوب احساس می‌شود.

برای مشاوره حقوقی خوب می‌توانید از خدمات حقوقی سایت شهرداد (shahrdaad.com) استفاده نمایید.

  • ۰۰/۱۰/۱۲
  • shahrdaad app

مشاوره حقوقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی