مجله زندگی و سرگرمی

نکات مهمی که در زندگی بهتر است بدانید

مجله زندگی و سرگرمی

نکات مهمی که در زندگی بهتر است بدانید

  • ۰
  • ۰

در حال حاضر، موسسات حقوقی بزرگ و معتبر زیادی در حال توسعه اپلیکیشن های حقوقی هستند، با روی کار آمدن خدماتی مثل مشاوره حقوقی آنلاین ، درخواست وکیل به صورت اینترنتی و مواردی مانند این، آنلاین شدن خدمات یک امر طبیعی است. 

به عنوان مثال، در دعاوی خانوادگی مانند مهریه، حضانت فرزندان و امثال اینها، اخذ وکیل خانواده به صورت حضوری، علاوه بر اینکه وقت زیادی می‌گیرد، باعث افزایش هزینه هم می‌شود. البته ناگفته نماند که هر کدام از موارد گفته شده دارای مزایا و معایبی نسبت به یکدیگر هستند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

چرا از مشاوره حقوقی آنلاین استفاده کنیم؟

با توجه به اینکه آمار انواع پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و غیره در کشور رو به افزایش است، همچنین به دلیل پیچیدگی بیش از حد موارد گفته شده، در صورتی وکیل استخدام شده بر روی چند پرونده به طور همزمان کار کند، ممکن است از کیفیت کار کاسته شود.

 

یکی از راه کارهایی که می توان با آن از به وجود آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری کرد، استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین با وکلا متخصص است. به عنوان مثال، در بحث طلاق، با توجه به اینکه وضعیت بسیاری از موارد باید به طور دقیق  مشخص گردد، افراد گاهی اقدام به گرفتن یک وکیل خانواده می کنند. از یک جهت هم می توان گفت که این کار عاقلانه ای است. اما نباید در مرحله اول استفاده شود. با دریافت مشاوره حقوقی آنلاین شاید بتوان مشکل به وجود آمده را به کلی برطرف کرد و دیگر نیازی به گرفتن وکیل خانواده نباشد.

کدام مورد بهتر است: مشاوره حقوقی آنلاین یا وکیل خانواده؟

برای اینکه بتوان بهترین تصمیم ممکن را گرفت، باید به مزایا و معایب هرکدام از این موارد دقت کرد. استفاده کردن از وکیل خانواده این امکان را به مراجعه کننده می دهد تا حضوری مدارک حساس دعوی مورد نظر را تحویل دهد. اما باید پروسه ای طولانی را برای نوبت گرفتن طی کند و هزینه بیشتری را نیز بپردازید.

 

در مقابل وکیل خانواده، استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین سبب صرفه جویی در وقت و هزینه می گردد. فرد می تواند در هرجایی که باشد، پاسخ مشکلات خود را دریافت کند. اما اغلب افراد در ارسال مدارک حساس به صورت آنلاین احساس اطمینان نمی کنند.

جمع بندی

با توجه مقایسه هایی که بین وکیل خانواده و مشاوره حقوقی آنلاین انجام شد، افراد می توانند با بررسی نکات مثبت و منفی هر یک از موارد ذکر شده، انتخابی مناسب داشته باشند. در این راستا، گروه وکلا شهرداد با داشتن سال ها تجربه تخصصی در زمینه های مختلف حقوقی، خانواده، جزایی و غیره، خدمات بسیار ارزشمندی را به متقاضیان خود ارائه دهد.

 

  • ۰۰/۱۲/۰۷
  • shahrdaad app

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی